About Me

Saját fotó
2006 óta foglalkozom komolyabban a gyöngyékszerek készítésével. Ha megtetszett valamelyik ékszerem, a webshopomban vagy a Meska oldalamon megtalálod. Szívesen elkészítem Neked saját ötletedet is, írj bátran! gevi1981@gmail.com Ha a gyöngyözéshez szükséges egyedi gyöngyökre, szerelékekre vágysz, kukkants be webáruházamba! Várlak szeretettel!

2010. augusztus 4., szerda

Csoda


Tegnap nálunk szivárványt lehetett látni és nem is egyet! Fantasztikus látvány volt.
Sajnos a fotón nem látszik annyira a második, de a kémény fölött ott van!:))

2 megjegyzés:

Marilla írta...

Tényleg nagyon szép ha meglátom mindig elcsodálkozom rajta hogy mennyire szép .Egyébként én halványan látható a második .

Szilmarilla írta...

Mire észbe kaptam, és előkotortam a fényképezőt, ami le volt merülve, elment, de tényleg szép volt! Nekem ilyenkor mindig énekelnem kell a "Boldog vagyok, hogy átmentem a szivárvány alatt"-ot!

"Pinterest"